RSS

Valoració del bloc

20 jun

Ja queda poc per acabar el curs. Sembla que va ser ahir que començàvem un nou curs i ara ja l’acabem. Ens ho hem passat molt bé i hem après moltes coses noves.

Gràcies a tots els alumnes que heu participat en aquest bloc deixant els vostres comentaris o sent col·laboradors setmanals en les diferents seccions. Vosaltres heu estat els veritables realitzadors d’aquest espai.

Ara toca valorar aquest bloc. M’agradaria que opinéssiu sobre què us ha semblat, quines coses podem fer el proper curs, quina utilitat ha tingut…

Gràcies a tothom!

 

14 responses to “Valoració del bloc

  1. Andrea

    20 Juny 2012 at 19:51

    Hola Xavi!!
    A mi aquest bloc m’ha agradat molt. Penso que és un dels millors blocs que hem tingut. A mi m’ha semblat molt bé totes les coses que penjaves al bloc, el “qui és? activitats i jocs sobre el que estavem estudiant a medi… i també m’ha semblat molt bé que deixessis que nosaltres fessim les nostres seccions😀 Jo crec que per l’any vinent no s’hauria de millorar cap cosa pel meu gust. Al meu entendre, la utilitat que ha tingut aquest bloc ha estat que hem pogut aprendre moltes coses, hem pogut esbrinar coses…
    Adeu!!! :D:D:D

     
  2. Hafsa

    20 Juny 2012 at 19:52

    Xavi no sé que dir del bloc. Ha estat extraordinari, quan un dia em vas dir si volia fer una seccio en el bloc, aquell mateix dia vaig començar a fer la redacció.
    Jo crec que l’any que ve podríem posar activitats del projecte que ens tocarà i més seccions dels alumnes!!!!!!!!!!!!!

     
    • JÚLIA

      10 Setembre 2012 at 21:46

      Hafsa va ser un moment epic per que jo hi estava al devant

       
  3. Maria Salvatella

    20 Juny 2012 at 19:53

    Hola Xavi!!

    A mi personalment aquest bloc m’ha agradat molt, ja que ha sigut una bona utilitat, una bona eina de treball…
    Crec que també ha estat molt bé que deixessis a nens i nenes fer les seves seccions que ha estat bé perquè hem pogut aprendre bastant més sobre els seus gustos….
    Crec que no s’hauria de millorar res perquè tot està perfecte però per mi el fons podria ser d’un color una mica més alegre.

    A10😛😀

     
  4. Loli 6è C

    20 Juny 2012 at 20:32

    Hola Xavi!

    A mi aquest bloc m’ha encantat. Penso que ha estat el millor bloc que hem tingut!
    Només per l’aportació que han fet molts nens i nenes ja ha valgut la pena de fer-lo. Personalment, crec que ha estat molt bona idea, deixar als nens i nenes que poguesin fer les seccions, ja que, moltes vegades amb les aportacions de tots, hem après moltes coses i ningú millor que tu mateix sap el que t’agrada i el que a altres companys els hi podria agradar.
    Penso que aquest és el bloc perfecte per tots nosltres. L’únic que potser podriem millorar es posar un fons més alegre i amb més colorit.
    HA ESTAT UN BLOC MARAVELLÓS PER TOTS ELS QUE HEM PARTICIPAT I SOBRETOT EL XAVI QUE HA ESTAT PERFECTE!

    Adeu!

     
  5. rosario

    21 Juny 2012 at 7:31

    Hola,Xavi a mi aquest bloc m’ha agradat molt.Jo penso igual que la Loli que es uns dels millors blocs de tota Espanya.La meva opinió personal:M’ha agradat molt perque em poqut veure com la gent jugava a tantes coses com els enigmes,Quí soc i moltes coses més,per tant jo creec que es uns dels millors blocs.

     
  6. Miriam 6èC

    21 Juny 2012 at 13:29

    Hola Xavi!!!Ami m’encanta,m’encantat i m’encantara sempre el blog. Jo crec que es molt bona idea aixo del blog, aqui pots saber molta informacio deures, activitats, concursos… …i a més a més pots participar fent la teva secció. Aixo de que cadascu tingui una petita seccio es molt divertit perque estas informat de tot ” com jo” ,perque ami totes les novetats m’arriban a traves del mail. Tenim molta sort de poder tenir un blog per cicle superior perque no moltes escoles tenen. Jo l’any que ve ja estare a l’ESO però els que continueu podeu fer que cada cop el blog sigui més divertit “encara que ja ho sigui”. Resumint que Xavi no deixis de fer els concursos tan divertits que fas , no deixeu de participar al blog (sigui posant comentaris o tenin secció) i sobretot que els que ens anem no deixem d’etlizar al blog. Perque encara que ens ananem gracies al blog podrem estar sempre informats de la nostra escola. ESPERO QUE NO TANQUEU MAI EL BLOC I QUE CADA COP SIGUI MÉS DIVERTIT I COLORIT!!!!

    adeu!

     
  7. mireia 5eB

    21 Juny 2012 at 14:11

    Xavi a mi el bloc m`ha encanta,per mi jo no canviaria res del bloc perque màgrada tel com est.As fet un gran treball fen el bloc de cicle superior.
    ADEU.

     
  8. Joana Miranda

    21 Juny 2012 at 14:43

    Hola!
    Al llarg de tot el curs, aquest bloc ha estat una eina d’aprenentatge molt útil pels alumnes de Cicle Superior. Que els nens i nenes poguin participar i comentar al bloc m’ha agradat molt. Les seccions han sigut molt interesants i divertides. A mi m’ha agradat molt el bloc, però, estic d’acord amb la Loli, hauría de posar-li més color al fons del blog.

    Adéu!

     
  9. Victor Salvatella

    21 Juny 2012 at 20:47

    Hola Xavi!
    Crec que aquest bloc es el millor que em tingut, m’ha agradat molt que els alumnes que volguessin, poguessin tenir una seccio.
    El que mes m’ha agradat d’aquest bloc a sigut el concurs del Qui es?, jo d’aquest bloc no milloraria res.

     
  10. Paula Quijano

    21 Juny 2012 at 21:39

    Hola Xavi!!!!
    Aquest bloc ha sigut el millor😛 Jo crec que una dels 100 mil milions de coses bones que té, és que els alumnes de cicle superior puguem participar-hi publicant seccions de qualsevol tema. De seccions d’intriga, de diversió, de MODA, … O concursos com el “Qui és?”.
    Estic super contenta amb aquest bloc, i ademés m’alegro que aquest últim any a l’escola haguem tingut aquest meravellós bloc.

    MOLTÍSSIMES GRÀCIES XAVI !!!!🙂

     
  11. Xiomara

    22 Juny 2012 at 15:45

    Hola,Xavi!!
    Una cosa a mi si que m’ha agradat perque es educatiu i divertit, crec que de part de tot sise et diem que gracies per dedicar el teu temps per fer aquest bloc per nosaltres.

     
  12. Paula Mayo 6éC

    24 Juny 2012 at 13:17

    Hola Xavi!!!
    Per a mi aquest blog ha estat molt bé. Sempre hi hagut algun concurs o alguna activitat per participar-hi. En aquest blog hi han hagut un munt de seccions d’intriga, diversió o moda. A mi el concurs que més m’ha agradat a sigut el de “Qui és?”.
    A sigut genial que aquest últim curs a l’escola haguem tingut aquest blog.

    Moltes gràcies Xavi!!!!!

     
  13. JÚLIA

    10 Setembre 2012 at 21:45

    HA sigut molt divertit perque juntament amb el Rux a estat genial aquest any pero de tot cor (sense ofendre) la seccio 3 i.m.h no m ‘ ha agradat gaire perque nomes van fer 3 redaccion pero tot hi aixi ho he passat molt be

     

Deixa un comentari

 
