RSS

English Day

12 jun

El passat 24 de Maig vam celebrar l’English Day a la nostra escola. Clicant a les dues imatges trobareu redaccions escrites per alguns companys/es i imatges d’aquest dia.

 

8 responses to “English Day

  1. Andrea

    13 Juny 2012 at 13:06

    Hola! Sóc l’Andrea de 6è A. Jo m’ho vaig passar genial😀 Va ser molt divertit.
    Adeu!!😀

     
  2. Ainhoa 5-A

    13 Juny 2012 at 13:50

    Que guai!! es una llastima que estigués malalta. M’hagues agradat molt anar-hi

     
  3. Hafsa 5éA

    13 Juny 2012 at 17:13

    Xavi quan he vist la ultima foto m’he possat a plorar ,perque m’he enrecordat dell

     
  4. Maria Paricio (I.A.M)

    14 Juny 2012 at 16:00

    Hola Xavi!!!!
    Va estar molt bé el English day, va ser divertit!!!🙂😛
    I les fotos per cert molt chules.
    Adeu!!!!

     
  5. Hafsa 5éA

    14 Juny 2012 at 16:30

    aix Gracies xavi

     
  6. Loli 6è C

    15 Juny 2012 at 8:06

    Hola!

    El passat 24 de Maig em vaig divertir molt amb els nens i les nenes. El meu grup i jo vam anar a la classe de la Pilar i la veritat que els nens tenen un nivell d’anglès moolt alt.
    M’ho vaig passar molt bé i sobretot a la tarda quan els nens de 6è, vam fer la gimcana. Tot i que ens vam tacar ens ho vam passar bomba!

    Adeu!

     

Deixa un comentari

 
