RSS

Revista escolar

09 jun

REVISTA JUNY – Clica sobre la imatge

 

3 responses to “Revista escolar

  1. Hafsa 5éA

    10 Juny 2012 at 0:22

    La vaig veure en el bloc de petits periodistes i m’he possat a plorarper lo del haka!!

     
  2. Loli 6è C

    11 Juny 2012 at 19:41

    Hola!

    La vaig observar així una mica per sobre en el bloc de petits periodistes però ara me l’he tornada a mirar i m’ha encantat. Aquesta és l’última revista de sisè, així, que quan me la donin la guardaré per sempre com a record.

    Adeu!

     
  3. Ainhoa 5-A

    13 Juny 2012 at 13:57

    Hola Xavi!!
    jo com no demano les revistes les miro a l’ordinador i m’he emocionat una mica amb lo del haka

     

Deixa un comentari

 
