RSS

Pròximament…

09 jun

Ahir per la nit van passar coses màgiques a la festa de sisè… En els propers dies les descobrirem. Us deixo imatges de com va acabar la festa… Què us va semblar?

  

 

9 responses to “Pròximament…

  1. Puri, mare de sisè

    9 Juny 2012 at 15:24

    Va ser un sopar molt emotiu, molt especial per a tots els que hi érem i molt divertit, no només per als nens/es !!!

     
  2. Maria Salvatella

    9 Juny 2012 at 21:35

    Ahir al sopar m’ho vaig pasar molt bé va ser divertit però a la vegada emotiu!!

     
  3. Hafsa 5éA

    10 Juny 2012 at 0:25

    Crec que va ser molt divertit !!

     
  4. Marta

    10 Juny 2012 at 19:11

    Tens molta raó Puri. Jo no vaig ballar la “Macarena” i estic en la segona foto mirant com ballavan jaja!

     
  5. Loli 6è C

    10 Juny 2012 at 19:15

    Hola!

    Moltes gràcies a totes les mares i els pares col · laboradors / res per organitzar-ho tot!
    També moltes gràcies per als organitzadors del “Power Point” sobre la nostra història a l’escola.
    La festa va ser molt bonica i emocionant, tot i que no la vaig poder gaudir fins la final, em va encantar!

    Adeu!

     
  6. Maria Paricio (I.A.M)

    10 Juny 2012 at 21:08

    Va ser molt divertit i emocionant, el video ens va fer recordar coses de quan erem petits, i després amb les samarretes,,,, molt chula.
    En resum va ser una festa genial i inolvidable.🙂😛

     
  7. Paula Quijano

    11 Juny 2012 at 15:30

    Hola !!!
    Esti d’acord amb totes vosaltres!!! Va ser una festa molt divertida, emocionant,…Una festa que dubto que tots ens puguem oblidar ja que en ho vam passar molt bé :):P:D
    Gràcies a tots i totes😀

     
  8. Ainhoa 5-A

    13 Juny 2012 at 13:59

    M’ho vaig passar genial i espero que l’any que ve ho sigui encara més

     
  9. Andrea

    13 Juny 2012 at 20:40

    Hola! Sóc l’Andrea de 6è A. A la festa m’ho vaig passar genial.😀 Per mi va ser la millor festa! I segur que tots el dia de demà la recordarem.😀
    Adeu!!😛

     

Deixa un comentari

 
