RSS

Fashion’s girls – Sandàlies

03 jun

Fashion’s girls

Les solucions són: O.K, K.O.

Avui us recomanem un vestit de núvia i un esmoquin. Ens agradaria que ens donéssiu la vostra opinió. Si algú no sap que posar-se per la festa de final de curs de sisè que deixi un comentari i nosaltres l’ajudarem.

 

El concurs d’aquesta setmana tracta sobre: sandàlies per a noi i per a noia. Ens heu de posar O.K si les sandàlies són adients per anar a donar un tomb pel carrer o si són per anar a la platja.

  A      B

 

9 responses to “Fashion’s girls – Sandàlies

  1. mastercs25

    3 Juny 2012 at 12:26

    Crec que mai no em posaria aquestes sandalies però són molt boniques.

     
  2. Loli 6è C

    3 Juny 2012 at 13:05

    Hello Fashion Girls!

    El vestit de núvia i l’esmoquin m’encanten! Penso que són molt elegants per un dels dies més importants de la teva vida. Jo ja tinc el vestit preparat per la festa de fi de curs, però gràcies per el vostre interès!

    Les respostes d’aquesta setmana són una mica complicades però ho intentaré, penso que les respostes són:

    A – OK (perquè són com més còmodes i boniques)

    B – KO (perquè si vas a la platja són millor les sandalies descovertes o tipus “xancleta”)

    Bye Bye!

     
  3. Hafsa 5éA

    3 Juny 2012 at 14:24

    Jo crec que les respostes son les seguents
    o.k(perque son les que acostumem anar pel carrer i son precioses) =’)
    k.o(perque a mi per anar a la platja hem va mes be anar amb xancletas)

     
  4. Joana Miranda

    3 Juny 2012 at 20:22

    Crec que les respostes són:
    A: OK
    B: KO
    M’encanta el vestit de núvia! És molt elegant,als casaments, les núvies han de sentir-se princeses i amb aquest vestit segur que se sentirien com princeses!
    L’esmoquin és molt elegant, he vist molts nuvis amb aquest tipus d¡esmoquin.

     
  5. Maria Salvatella

    4 Juny 2012 at 12:35

    Hola Noies!!

    Les respostes són:
    A – OK
    Són molt interessants el vestits de núvia, m’ha agrada molt anar a un casament perquè els vestis que porten elles són molt bonics, i els noies també van molt bé.
    Gràcies per la vostra ajuda per el sopar de sisè però ja ho tinc preparat.

     
  6. Paula Mayo 6éC

    4 Juny 2012 at 18:06

    Hola!!!

    Crec que les respostes d’aquesta setmana són:
    A:O.K
    B:K.O

    Adeu

     
  7. Miriam 6èC

    4 Juny 2012 at 20:01

    M’encanta el vestit de nuvia es molt bonic!!
    a:O.K
    b:K.O
    adeu!!

     
  8. Joana Miranda

    6 Juny 2012 at 21:54

    Tinc una pregunta sobre la roba del sopar:
    Tinc una faldilla blanca que m’agradaria posar-me, a més portaré una jaqueta beix i unes sabates a joc, però, que em puc posar com a part de dalt?

     
  9. Paula Quijano

    7 Juny 2012 at 17:39

    Moltíssimes gràcies a totes per participar!!! Ànims, que només queden 2 seccions més i sabreu qui és el guanyador/a🙂
    Per el que veiem les fashion’s girls, ja teniu molt ben escollit el que us pusareu demà, no???
    Sort i gràcies per seguir-nos!!!! :):P

     

Deixa un comentari

 
