RSS

Fashion’s girls – Bossa

26 mai

Fashion’s girls

 Les solucions de l’anterior secció són: K.O, O.K.

Avui us recomanem una faldilla de volants per les noies i pels nois uns pantalons curts.

 

Concurs: El concurs d’aquesta setmana tracta sobre: bosses. Heu de posar O.K si la bossa és per anar a qualsevol lloc i K.O si és per una festa.

  

Ànims i sort!!!

Andrea G. i Paula Q.

 

15 responses to “Fashion’s girls – Bossa

  1. Loli 6è C

    26 Mai 2012 at 14:00

    Hello Fashion Girls!

    Penso que les respostes correctes són:

    A – OK (perquè la pots portar tant de compres, com a la platja…)

    B – KO (perquè per anar a una festa és millor que l’altre bossa i a part es com més formal)

    Bye!

     
  2. Maria Salvatella

    27 Mai 2012 at 8:40

    Hola Noies!!
    A- O.K perquè vas més arreglada.
    B- K.o perquè és més informal.
    A10 :p

     
  3. Maria Salvatella

    27 Mai 2012 at 8:43

    M’he equivocat.
    A- O.K
    B- K.O
    A10😛

     
  4. Joana Miranda

    27 Mai 2012 at 21:15

    Les meves respostes són:

    A: OK
    B: KO

    La faldilla és molt colorida i floral, a mi m’agrada molt!!!
    Els pantalons són molt adecuats per aquest estiu! Em semblen molt frescos.

     
  5. pol 6è C

    29 Mai 2012 at 9:12

    Hola sóc el Pol de 6è C i jo crec que es la primera o.k i la segona k.o
    adeuuu!!!

     
  6. Miriam

    29 Mai 2012 at 9:12

    Hola! !
    M’agrada molt la faldilla. Les meves respotes son:
    a: K.O
    b:O.K

     
    • Miriam 6èC

      4 Juny 2012 at 20:03

      Em vaig equivocarera del reves!!

       
  7. Paula Mayo 6éC

    29 Mai 2012 at 9:24

    Hola !!!!
    Les meves respostes són:

    1.- O.K
    2.- K.O

    A10

     
  8. Hafsa 5éA

    29 Mai 2012 at 17:27

    Jo crec que les respostes son aquestes:
    o.k
    k.o

     
  9. Rebeca

    29 Mai 2012 at 21:41

    Però quina secció més animada!! molt bé fashions girls, continueu així! Bona selecció de faldilla, molt estiuenca ;P

     
  10. Paula Quijano

    30 Mai 2012 at 12:32

    Gràcies a totes per participar noies i noi. I per comentar sobre la faldilla i el pantaló.
    Moltes gràcies Rebeca per participar!!!! :):P

     
  11. Maria Paricio (I.A.M)

    30 Mai 2012 at 23:07

    Hola noies crec que les respostes són les següents:
    O.K
    K.O.

     
  12. Gerard

    1 Juny 2012 at 18:09

    O.K
    K.O😀

     
  13. Paula Quijano

    2 Juny 2012 at 10:01

    Gràcies Gerard per participar!!!!🙂

     
  14. Andrea

    2 Juny 2012 at 17:08

    Moltes gràcies per participar! A veure si participa més gent.😀

     

Deixa un comentari

 
