RSS

Consell dels infants i adolescents

21 mai

Consell dels Infants i adolescents de Rubí

Hola nois i noies de cicle superior!!!!
L’altre dia al consell d’infants vam determinar el dia, l’hora i el lloc de la fira del joc i l’esport al carrer que es produirà aquest any 
És una fira que es fa anualment on els nens i nenes podem fer diverses activitats. Hi haurà taller de maquillatge etc… i es donen a conèixer molts drets dels infants. Aquest any es celebrarà el dia 2 de Juny de 17h a les 21h a la Rambla del Ferrocarril.
Us la recomano a tots i a totes ja que l’any passat va ser molt divertida!!!!Us hi espero!!!!

Maria Paricio Navas

 

7 responses to “Consell dels infants i adolescents

  1. mastercs25

    21 Mai 2012 at 23:08

    Gràcies per la informació Maria. Fas un gran treball en aquest Consell!

     
  2. Hafsa 5éA

    22 Mai 2012 at 12:25

    Lo mateix dic gracies per tanta informacio del consell d’infants🙂

     
  3. Maria Salvatella

    22 Mai 2012 at 21:24

    Hola Paricio!!

    Moltes gràcies per la informació, és bastant interessant!!!😀

     
  4. Maria Paricio (I.A.M)

    22 Mai 2012 at 21:59

    Hola!!!!
    Gràcies per els comentaris.🙂

     
  5. Hafsa 5éA

    28 Mai 2012 at 13:53

    De res Maria estic esperant que arribi el 2 de juny !!!

     
  6. Maria Paricio (I.A.M)

    29 Mai 2012 at 14:01

    M’alegro de que us agradi, a veure si trobo a algú allà!!!!🙂

     
  7. Hafsa 5éA

    3 Juny 2012 at 14:17

    Maria jo et vaig veure en lo de les xapes pero no em vas escoltar quan et cridava em va agradar molt l’apartat de les trenes, vaig fer-me una jeje🙂

     

Deixa un comentari

 
