RSS

La reproducció humana

04 mai
 
7 comentaris

Posted by a 4 Mai 2012 in Medi

 

7 responses to “La reproducció humana

  1. Hafsa 5éA

    4 Mai 2012 at 19:36

    AAlaaaa que interessant m’hagrada molt aquest tema quan volgui recordar alguna cosa u visitare en el bloc de Cicle superio que mai es destruira!!!!!!!!

     
  2. Aitxiber Canales 6èC

    7 Mai 2012 at 18:58

    Pues a 6è hem fet aquest tema Hafsa!!

     
  3. Hafsa 5éA

    8 Mai 2012 at 21:35

    a si jo no se si l’he fet o no pero saps jo sempre entro al boc i si fem aquest tema estudiare d’aqui una mica
    i si ho estudiem al l’any que be entrare al bloc de cicle superior esclar si no esta destruit per el Doctor M

     
  4. Aitxiber Canales 6èC

    9 Mai 2012 at 13:35

    Jo vaig treure un 10 en el examen i només vaig estudiar 10 o 15 minuts pero si et poses a estudiar treus un 8,9,10 segur!!

     
  5. Aitxiber Canales 6èC

    10 Mai 2012 at 14:02

    Una cosa …. En la diapositiva número 6 posa que els espermatozoides estan formats per dues parts : cap i cua . Però això no és del tot correcte . Els espermatozoides estan formats per : cap , coll i cua (principals parts) després hi han més que no hem estudiat 😀 . Però es cap , coll i cua .

     
    • mastercs25

      10 Mai 2012 at 15:37

      Aitxiber, a Primària comenceu a descobrir conceptes i continguts… Poc a poc…

       
  6. Aitxiber Canales 6èC

    10 Mai 2012 at 16:56

    jeje OKs!!

     

Deixa un comentari

 
