RSS

La crònica del Dr. M – L’epidèmia del doctor Gelós

04 mai

Sou uns mals amics. Ningú no va resar a en Buda. Sort que en Buda em va salvar. Però no el Déu, sinó un individu que era qui m’havia de torturar… Bàsicament el que va fer va ser treure’m les manilles i anar-se’n al lavabo. Crec que no va recordar que no estava emmanillat i em vaig poder escapar.
Però igualment estic enfadat perquè no us vau en recordar de mi. Esteu més pendents del “Rux and Juls” o dels “Menjatats”. Sí, segur que són ells… Així que he pensat destruir el Bloc de Cicle Superior i canviar-lo per un del doctor M… Hahaha!!!
I tinc com a ostatge algú que participa molt en el bloc: la Hafsa. Així que no em podeu parar els peus…

 

5 responses to “La crònica del Dr. M – L’epidèmia del doctor Gelós

  1. Menjatats!

    4 Mai 2012 at 17:28

    Això no pot ser! La guerra dels blocs a començat!

     
  2. Maria Paricio (I.A.M)

    4 Mai 2012 at 18:37

    Tens raò la guerra de blocs!!! Bon artícle Doctor M!!!!!!!🙂

     
  3. Hafsa 5éA

    4 Mai 2012 at 19:28

    Mira senyoret doctor M jo hem sento orgullosa de que tinguis enveja jajajaja com et posses eeee senyoreet doctor M jeje🙂

     
  4. Hafsa 5éA

    4 Mai 2012 at 19:31

    AAA si tens anveja perque no hi participes tu tambe? adames mai pero que mai podras destruir el Bloc de sicle Superior!!!
    per mi es un Tresooooooooooooor!!!!

     
  5. Maria Salvatella

    13 Mai 2012 at 14:28

    Teniu raò noies la guerra de blocs ha començat!!😛

     

Deixa un comentari

 
