RSS

La camisa de l’home feliç

03 mai

Avui els nens i les nenes de Cicle Superior hem anat a La Sala. Hem vist l’obra “La camisa de l’home feliç” de la companyia ZUM ZUM TEATRE que comença així:

Hi havia una vegada un Tsar que va caure greument malalt, el diagnòstic: “Aquest home no és feliç”, el remei: “Heu de trobar un home feliç i que es posi la seva camisa”

Hem après que per ser feliç no cal tenir molts diners, ni ser poderós, ni famós… sinó que ens hem de conformar amb el què tenim i saber disfrutar de les coses que tenim al nostre voltant.

Vosaltres creieu que sou feliços?

 

19 responses to “La camisa de l’home feliç

  1. Paula Quijano

    3 Mai 2012 at 17:03

    Hola!! Jo crec que si sóc feliç, perquè m’ho passo molt bé amb les meves amigues i la meva família!!!

     
  2. Andrea

    3 Mai 2012 at 17:06

    Hola! Sóc l’Andrea. Jo crec que sí sóc feliç perquè m’agrada molt la vida que tinc. Amb la família, les amigues…😀

     
  3. Miriam 6èC

    3 Mai 2012 at 19:25

    Jo si que sóc feliç ja que a la meva vida tinc molta gent a la qui aprecio i ells ami.

     
  4. Marta de 6èA

    3 Mai 2012 at 19:37

    Hola! Jo sóc molt i molt feliç per tot, la meva família,la escola que tinc ,les amigues, els meus gats el meu gos… M’AGRADA MOLT SÉ FELIÇ!

     
  5. Joana Miranda

    3 Mai 2012 at 19:39

    Jo són feliç! Em sento privilegiada de tenir la vida que tinc, ja que hi ha nens que no es poden permetre el luxe d’anar a l’escola, poder seure’s al sofà a veure la tele… i moltes coses més.

     
  6. Victor R

    3 Mai 2012 at 19:45

    Jo crec que si sóc feliç, perquè tinc bons amics i m’ho passo molt bé amb ells, i quan tinc algun problema sempre són per ajudar-me =D

     
  7. guillem ribas

    3 Mai 2012 at 20:26

    Bona tarda. Jo sóc feliç! M’agrada jugar a rugbi, tinc uns amics i una família que estan al meu costat i que em cuiden. En realitat la vida és maca i l’hem d’aprofitar.

     
  8. Hafsa 5éA

    3 Mai 2012 at 22:06

    Hola a mi aquest teatre m’ha encantat i he apres que lo important no es ser ric,populars ,i tenir fama si no que siguem feliços jo pensava que ser feliç no es tan fàcil com es veu
    M’ancantat el teatre a i jo soc feliç perquè tinc a la meva família que sempre m’ajuden ,els meus professors que em ensenyen coses noves ,i sobre tot els amics per mi son tots com un tresor que valen molt !!!!!!

     
  9. Loli 6è C

    3 Mai 2012 at 22:14

    Hola!

    Jo sóc molt feliç!!!
    Perquè tinc uns amics i amigues meravellosos i meravelloses i gent que m’estima al meu costat. Penso que la història es molt real ja que, la felicictat no es troba ni en els diners, ni en ser just, ni en tenir poder ni en cap altre cosa que no sigui tenir gent al teu voltant que t’estimi.

    M’ENCANTA LA MEVA VIDA I NO LA CANVIARIA PER RES DEL MÓN!!!

    Adeu!

     
  10. Daniel

    3 Mai 2012 at 22:18

    Hola a mi m’ha agradat molt l’obra de teatre que em anat a veure aquesta tarde🙂
    Jo crec que soc feliç perque tinc una familia molt bona y molts amics amb els que puc confiar😉🙂😉

     
  11. poljimenez 6é c

    4 Mai 2012 at 7:44

    hola !!!!
    jo soc molt feliç per els amics que tinc i la meva familia adeuuu!!!!!!!!!

     
  12. Aitxiber Canales 6èC

    4 Mai 2012 at 12:44

    Holaa

    Jo sóc molt feliç perquè tinc amics i gent amb la que vull estar , familia i moltes coses que hem fan feliç com objectes apreciats😉

     
  13. Maria Paricio (I.A.M)

    4 Mai 2012 at 18:48

    Hola!!!!
    Jo crec que sòc feliç perqué tinc unes bones amigues i una família meravellosa etc… hi han moltes cosses a la vida bones com per exemple anar a l’escola que és un gran privilegi ja que hi ha gent d’altres països que no hi pot.
    Adeuuuu!!!!!!!!!!!!!

     
  14. Hafsa 5éA

    4 Mai 2012 at 19:35

    Tens rao Maria jo no hi havia pensat en aixo i ara soc feliç per un altre cosa

     
  15. Sohail Verma 6è C

    4 Mai 2012 at 20:46

    ¡ Holaa !
    Jo crec que soc molt feliç, perque tinc la meva familia al costat meu, els meus amics que quan estic trist m’ajuden a animar-me.etc

     
  16. Samuel

    5 Mai 2012 at 13:23

    Jo crec que soc feliç perque la meva familia esta al meu costat paerque tinc bons amics i perque tinc lo necessari per viure.

     
  17. daysi

    6 Mai 2012 at 18:19

    Crec que sóc feliç perquè tinc una vida molt alegre i algunes vegades trista.Tinc una familia, unes amigues que estimo molt i una neboda que l’estimo molt més que la meva vida.

     
  18. rosario

    7 Mai 2012 at 19:23

    ¡ Holaa !
    Jo sóc feliz, per tener a prop a la meva familia i amigues i amics. I sobretot per poder estar amb les meves amigues;D.

     
  19. Maria Salvatella

    13 Mai 2012 at 14:29

    Hola!!
    Jo sóc molt feliç com diu casi tothom amb les amigues,la família…😀

     

Deixa un comentari

 
