RSS

La crònica del Dr. M – Revolution (V)

24 abr

Edició especial

Aquí em teniu, a l’hospital.

Tot va començar quan estava a punt de saltar i de caure dret tal i com us vaig prometre que faria. Just quan vaig saltar,  vaig caure a sobre d’una espècie d’ocell,  el qual em va tirar a un volcà d’on sortia aire calent a pressió; un aire que em va portar a la porta d’un hospital, però no d’un hospital d’aquí, sinó d’un de la Xina.

Els xinesos, encara que no us ho creieu, són tots idèntics, tots de  la mateixa mida, tots caminen igual, tots porten el mateix pentinat, tots van vestits de la mateixa manera, tots tan normals…

1r dia:  Es menja molt bé.

2n dia:  He trobat un hotel fantàstic per viure.

3er dia:  Començo les classes de xinès.

4t dia:  He vist una fàbrica molt estranya.

5è dia:  Passo de les classes i vaig a la fàbrica.

M’he hagut de rapar per no destacar i vaig amb vestit. Suposo que em deixaran entrar ja que ara sóc un d’ells i com tots són iguals… El que veig em supera.  Hi ha milions d’ordinadors que vigilen tot el món. El més increïble és que els xinesos només es preocupen realment d’una cosa:  si es burlen de la Xina.

He vist una sala on posa tortures i no vull entrar-hi,  però la temptació és insuperable … El que passa és que m’han descobert i després de tot el que he vist tinc por.  Així que, si m’estimeu,  reseu a en Buda…

Doctor M

 

6 responses to “La crònica del Dr. M – Revolution (V)

  1. Maria Paricio (I.A.M)

    25 Abril 2012 at 17:19

    M’agrada molt aquesta secció!!!!!!!
    Felicitats🙂

     
  2. Joana Miranda

    26 Abril 2012 at 19:50

    Tinc una idea! A final de curs, pots revelar la teva identitat amb una crònica del Doctor M!

     
    • mastercs25

      27 Abril 2012 at 7:45

      Al final de curs, el doctor M informarà del seu nom… Fins aquest moment, misteri!

       
  3. poljimenez

    26 Abril 2012 at 21:09

    A mi tambe m’agrada molt felicitats!!!

     
  4. Hafsa 5éA

    26 Abril 2012 at 21:39

    AI Ai Ai doctor M ets fantàstic que be fas la teva secció

     
  5. Hafsa 5éA

    26 Abril 2012 at 21:46

    Gracies Maria espero que tingueu mes informació de NOVA ZELANDA

     

Deixa un comentari

 
