RSS

I.A.M. – Entrevista a l’Àngel Paricio

19 abr

Entrevista a l’Àngel Paricio

Avui us presentem a Angel Paricio, un “zahorí” què amb un pèndol busca aigües subterrànies i també troba i esbrina altres coses.

Anem a fer-li algunes preguntes….

1. Què trobes? Trobo aigües subterrànies, túnels antics de sota terra, detecto coves, segueixo amb el pèndol antigues runes soterrades amb el pas del temps.

2. T’agrada fer-ho? Si,molt.

3. Quan vas començar a fe-ho? Vaig començar amb 55 anys a l’any 1997.

4. Va ser idea teva? Sí.

5. Que et va inspirar? Em va inspirar un neixement d’aigua del meu poble des d’aleshores és la meva afició

6. Ensenyes a algú? Ensenyo a la meva néta Maria i al meu fill Josep.

D’altra banda, l’Àngel també ens ha explicat que les coves va començar a descobrir-les al 2010. També ha descobert que a Rubí hi ha molts tunels i passadissos molt i molt antics…

Irene, Maria P. i Ainhoa

 

5 responses to “I.A.M. – Entrevista a l’Àngel Paricio

  1. mastercs25

    19 Abril 2012 at 17:53

    Amb aquesta entrevista he descobert què és un zahorí. Sempre estem aprenent! Gràcies!

     
  2. Maria Salvatella

    19 Abril 2012 at 18:02

    M’agrada molt aquesta secció.

     
  3. Hafsa 5éA

    19 Abril 2012 at 19:25

    Jo també he descobert que és un zahorí. A més, hi ha molta informació, m’ha agradat molt l’entrevista

     
  4. Maria Paricio (I.A.M)

    19 Abril 2012 at 21:46

    Gràcies!!!!!!!!!!!!!!!
    Estic molt contenta de que us agradi!!!!!!!!!!!!
    Xavi:Per aixó estem per aprendre coses🙂

     
  5. daysi bustamante

    24 Abril 2012 at 9:17

    ho heu fet molt bé seguiu aixi

     

Deixa un comentari

 
