RSS

Cuinades del món

16 abr

Arròs amb llet

Ingredients: arròs:250g, aigua:1 litre, llet:1 litre, sucre:4 cullerades grans, una llimona, canyella ramet, canyella molida (1 cullerada petita)

Preparació:
*Quan comenci a bullir s’aparta del foc, es passa per l’aigua freda i es cola.- Posem l’aigua i  l’arròs en un bol que es pugui posar al foc  i es porta a ebullició

*A continuació es pela la llimona i es posa la closca en una cassola juntament amb l’arròs,la llet i la canyella i es deixa coure lentament mentres es va removent suaument.

*A meitat de la cocció s’agrega el sucre i es remou bé per assegurar-se que es disol.

*Quan l’arròs està cuit es retira del foc, es posa en un recipient pla i espolsem una mica de canyella en pols.

*És important que l’arròs no quedi excessivament cuit. Hem de vigilar que els granets  s’enganxin,peró que no estiguin durs.

Què vagi de gust!

Milenna ,Pol i Laura H.

 

9 responses to “Cuinades del món

  1. mastercs25

    16 Abril 2012 at 21:18

    Aquest plat és típic del País Basc. Està boníssim!

     
  2. milenna pol i laura

    17 Abril 2012 at 12:07

    ja esta molt bo sobretot quan et surt bé

     
  3. angela

    17 Abril 2012 at 12:08

    a mi m’agrada molt esta bonissim

     
  4. Loli 6è C

    17 Abril 2012 at 20:36

    Hola!
    M’encanta aquesta recepta, la meva àvia la fa i està bonissima!!!
    A la Nintendo tinc un joc que és s’anomena “Cocina Conmigo” i diu que és original de Turquía. Es triga més o menys aproximadament 20 minuts en fer-lo i té aproximadament 469 calories.

    Aquesta secció m’encanta!!
    Adeu!!

     
    • mastercs25

      18 Abril 2012 at 15:29

      Loli. les àvies són persones que generalment cuinen molt bé!

       
  5. Hafsa 5éA

    18 Abril 2012 at 13:40

    Jo no l’he provat però crec que serà un plat deliciòs segur que algun dia ho probaré, i felicitats per col·laborar en el bloc.Em sembla molt interessant la vostra secció🙂😉

     
  6. adria

    18 Abril 2012 at 19:36

    felicitats als tres i bona sort

     
  7. milenna de 5-b

    19 Abril 2012 at 20:49

    Els tres vam pensar en aquest plat justament perquè està boníssim🙂

     
  8. daysi bustamante

    24 Abril 2012 at 9:09

    m’agrada aquesta recepta la meva mare i jo ho hem fet ens a sortit molt bé
    poseu mes receptes com aquestes
    Adeuu

     

Deixa un comentari

 
