RSS

Nou concurs!!!

11 abr

Hola nois i noies, us informo que farem un nou concurs!!!

Triaré una foto d’un personatge famós, li faig uns quants arreglets, i vosaltres teniu que endevinar qui és, d’acord?

Per cert, farem un concurs per setmana, dilluns penjaré la imatge al bloc, i el divendres per la tarda s’haurà acabat el temps!

Qui encerti el personatge el dilluns tindrà 10 punts, el dijous 8 punts, el dimecres 6, el dimarts 4 i el divendres 2 punts.

Començaré el concurs el dilluns dia 16 d’abril.

Us agrada la idea?

 

12 responses to “Nou concurs!!!

  1. guillem ribas

    11 Abril 2012 at 20:49

    M’agrada molt la teva idea! Espero la foto amb impaciència.
    Guillem

     
  2. Hafsa 5éA

    11 Abril 2012 at 22:55

    A mi no m’agrada la idea sino que m’encanta. És una idea molt bona! Sempre que pugui participaré:)

     
  3. Paula Quijano

    12 Abril 2012 at 13:07

    És una idea boníssima Xavi!!!!!!!!!!

     
  4. Maria Paricio (I.A.M)

    12 Abril 2012 at 13:42

    Hola Xavi!!!!!!!!!!!!!!
    Aquesta idea trobo que és MERAVELLOSA!!!!!!!!!!

     
  5. Paula Mayo 6éC

    12 Abril 2012 at 20:14

    Crec que és una molt bona idea, Xavi!!!!!!!!!!!!!!!

     
  6. Maria Salvatella

    12 Abril 2012 at 20:17

    Hola Xavi! M’agrada molt aquesta idea és molt interessant!

     
  7. JÚLIA

    13 Abril 2012 at 20:45

    Hola xavi n’estic d’acord

     
  8. Loli 6é C

    14 Abril 2012 at 15:24

    Hola Xavi!!!
    Aquesta secció és bonisssima!!!
    Estic segura que a tothom l’encantarà, és molt bona idea.

    Adeu!!!!!

     
  9. Joana Miranda

    14 Abril 2012 at 15:50

    Segur que serà molt divertit!

     
  10. Miriam 6èC

    14 Abril 2012 at 20:28

    M’encanta la idea i participare tots els dies que pugui pero intetare fer-ho els dilluns

     
  11. Joana Miranda

    17 Abril 2012 at 19:23

    Em sembla que has fet una errada, Xavi! Si no ho faig els dilluns… ho faig els dijous, ja que guanyaré més punts! Jajaja!

     

Deixa un comentari

 
