RSS

La crònica del Dr. M – Revolution IV

02 abr

Recordeu l’alienígena del bròquil? Pues sí, el bròquil és perillòs. Semblarà poc creïble, però enviaven el bròquil per exterminar-nos i que fos el Marina d’Or dels alienígenes.

Per cert, tampoc està tan bé els dels humans ja que qualsevol activitat que vulguis fer has de pagar. Per exemple, una barreta de xocolata petita 2 euros i uns Ositos Haribo 3´67. Impressionant!

Tornant al tema principal… el bròquil porta una alta contaminació radioactiva. Ja ens intenta avisar amb el seu gust però ja m’estic avorrint de ser científic. El pròxim dia em tiraré de tres-cents mil centímetres (tres quilometres) sense paracaigudes i cauré de peu

ENS VEIEM A L’HOSPITAL!

PD: Ja teniu a la secció “Taller Ràdio-Revista” l’enllaç per veure i gaudir la revista de l’escola del 2n Trimestre.

 

4 responses to “La crònica del Dr. M – Revolution IV

  1. Maria Paricio (I.A.M)

    2 Abril 2012 at 12:23

    FELICITATS DOCTOR M.🙂
    M’agrada molt aquesta secció “Revolution”.

     
  2. guillem rodríguez

    3 Abril 2012 at 9:37

    Llavors jo estic contaminat perquè m’agrada el broquil

     
    • ismail

      9 Abril 2012 at 9:40

      tu esta boig o k com k estas contaminat per un broqoli

       
  3. Hafsa 5éA

    3 Abril 2012 at 16:18

    Hola doctor M a mi tambe m’agradat molt la seccio

     

Deixa un comentari

 
