RSS

Monuments Històrics – Basílica de Sant Pere (Maria P.)

22 Mar

La basílica de Sant Pere, es situa a la ciutat del Vaticà (Roma). Es diu així perquè allà se situa la tomba de San Pere juntament, després s’han posat més tombes dels papes.

Va ser construïda del 1506 al 1628.Mesura 193 metres de longitud, 44’5 metres d’altura i té una superfície de 2’3 hectàrees .

Com a obra arquitectònica està considerat l’edifici més gran de la seva època. Està considerat patrimoni de la humanitat.

Us deixo una web on podeu visitar aquest monument per dins en format 3D i amb música. Cliqueu sobre la imatge. És espectacular!

 

4 responses to “Monuments Històrics – Basílica de Sant Pere (Maria P.)

  1. Hafsa 5éA

    22 Març 2012 at 22:02

    Hola que interessant que es aixo no sabia tantes coses sobre aquest tema😉

     
  2. Maria Paricio (I.A.M)

    25 Març 2012 at 15:59

    Gràcies Hafsa!!!!!!!!!!!!Estic contenta de que t’agradi!!!!!!!!!!!!!!!🙂😀😛😉

     
  3. JOAN 6èC

    25 Març 2012 at 21:02

    És una PASSADA, felicitats Maria!
    (H) (H)

     
  4. Loli 6é C

    31 Març 2012 at 10:07

    Hola!!!
    Mare meva, quina passada!!!

    Fa uns anys una amiga meva va estar a Roma i em va explicar que hi ha 552 esglaons de cargol (que si vols pots estalviar-te 200 aproximadament amb l’ascensor) per arribar fins a “La Cúpula”, una espècie de monument que va construÏr Miguel Ángel.
    La Basílica de Sant Pere em recorda molt a “La Mezquita de Córdoba” per els seus sostres tan bonics i un tant extranys i sobretot per l’ABSIDE.
    També m’ha recordat una mica a “Santiago de Compostela” per l’ALTARE.

    Em sembla un monument expectacular!!!!
    Adeu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     

Deixa un comentari

 
