RSS

Les meves colònies a la Masella (per Paula Q. i Andrea G.)

05 Mar

Andrea Grau

Per mi, les colònies de sisè han estat les millors que hem fet durant tota l’escolarització. Molts nens i nenes sabien esquiar i d’altres no, però hem pogut aprendre gràcies als monitors de La Masella.

Els monitors que ens ensenyaven a esquiar eren molt simpàtics.  I si a algú no li sortia bé alguna cosa l’ajudaven. Vam conèixer gent francesa , amb la qual vam compartir discoteca i ens ho vam passar genial. L’alberg on es allotjàvem estava molt bé. Vam poder gaudir de moments junts jugant, rient, parlant… Els tres dies es van passar volant tot i que m’hauria agradat poder-hi estar més dies…

Paula Quijano

Les colònies de 6è han estat les millors de tot primària.
A la Masella hem esquiat moltíssim, (d’això es tractava). Per a mi ha estat una experiència molt bona, perque mai havia esquiat i m’ha ENCANTAT!!!!!!
Tot i que el pitjor són les BOTES !!!!! Són un horror, però val la pena fer aquest gran esforç.
ADVERTÈNCIA: Els de 5è descanseu moltíssim abans d’anar de colònies.
Alla hem esquiat , hem jugat, ens hem divertit, hem passat molt bones estones amb el amics… En fi, hem passat uns molts bons dies amb el amics!!!!
Aquesta és una experiencia MOLT recomenable!!!!!

 

 

6 responses to “Les meves colònies a la Masella (per Paula Q. i Andrea G.)

  1. Maria Salvatella

    5 Març 2012 at 12:52

    Molt bé noies estic d’acord amb vosaltres!!

     
  2. Maria Salvatella

    5 Març 2012 at 12:55

    Molt bé noies jo estic d’acord amb vosaltres.

     
  3. Paula Quijano

    5 Març 2012 at 15:53

    Gràcies Maria, per el teu comentari 🙂

     
  4. Carmen Santiago

    5 Març 2012 at 16:08

    Hola, sóc la Carmen ami mauria agradat molt anar amb vosaltres a les colonies.
    I pel que dieu us ho heu passat molt bé,men alegro.

     
  5. Maria P.

    5 Març 2012 at 19:00

    Andrea i Paula estic d’acord amb vosaltres HA ESTAT GENIAL!!!!!!!!!!!!

     
  6. Arnau Solà

    8 Març 2012 at 20:50

    Estic d’acord amb vosaltres i molt bon text!!!

     

Deixa un comentari

 
