RSS

Foto amb la Gemma Mengual (per Maria P.)

01 Mar

Aquest dissabte he anat a veure un campeonat de natació sincronitzada –  l’absolut d’Espanya – on hi havia gent d’Ucraïna, U.S.A, Sevilla etc… Allà hi havia la Gemma Mengual, l’Andrea Fuentes etc…
La Mengual i la Fuentes m’han fet un autògraf i amb la Gemma m’he fet una foto, juntament amb les meves companyes de natació sincronitzada. Ha estat un somni fet realitat! Estic super emocionada i molt contenta!

 

3 responses to “Foto amb la Gemma Mengual (per Maria P.)

  1. JÚLIA

    4 Març 2012 at 10:02

    Quina sort tens Maria ja m’agradaria fer’me una foto amb la campiona de les olipiades.

     
  2. Hafsa 5éA

    4 Març 2012 at 18:25

    M’alegro que hagis fet el teu somni realitat Maria

     
  3. Marta

    5 Març 2012 at 16:01

    Maria,tens una sort…:P:D

     

Deixa un comentari

 
