RSS

Les meves colònies

29 Feb

Les colònies a La Masella (per María Salvatella)

Les colònies de sisè han estat molt especials perquè són las ultimes que farem a la nostra escola, m’ho he passat molt bé amb tots el meus companys i sobretot amb les meves amigues i amics.
He aprés a esquiar tot i que pujar al telecadira em fa por, això ho deixaré per una altre vegada…
Amb els monitors de La Masella, vam estar molt bé, hem conegut gent nova de França i amb el professors tot molt bé com sempre.
Ha estat una experiència molt bona i tots junts hem gaudit de bons moments.

 

5 responses to “Les meves colònies

  1. Maria Paricio

    1 Març 2012 at 12:37

    Maria tens tanta raó….
    Ha sigut divertidissim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!🙂

     
  2. Paula Quijano

    3 Març 2012 at 11:33

    Molt bé, Maria🙂
    Jo també m’ho he passat molt bé amb tu

     
  3. Andrea

    5 Març 2012 at 12:57

    Hola! Jo m’ho vaig passar genial a les colònies. Tens molta raó en el teu text.😛
    Adeu!!😀

     
  4. alex

    5 Març 2012 at 15:58

    jo m’ho vaig passa molt bé

     
  5. Maria Salvatella

    6 Març 2012 at 11:30

    Gràcies per els vostres comentaris!!!

     

Deixa un comentari

 
