RSS

Fotos Colònies La Masella (2)

18 Feb

Segona part d’imatges… Discoteca, restaurant, esquí, futbolín, convivència… Quins moments!

Fotos La Masella (3)

Fotos La Masella (4)

 
 

11 responses to “Fotos Colònies La Masella (2)

  1. Andrea

    18 Febrer 2012 at 11:12

    Hola!
    En aquestes colònies m’ho he passat genial! Tot i que les botes feien bastant mal al caminar. Però he aprés a esquiar.
    Per mi, aquestes han estat les millors colònies.😛😀
    Adeu!!

     
  2. Andrea

    19 Febrer 2012 at 13:41

    Hola! M’ho he passat genial a les colònies! Tot i que m’he caigut dos o tres cops per mi, han sigut les millors colònies!!😛😀
    Adeu!!

     
  3. Loli 6é C

    19 Febrer 2012 at 20:42

    Hola!
    Per a mi aquestes colònies han estat unes de les millors, si no la millor.
    M’ho vaig passar molt bé!
    Encara que les botetes d’esquì eres odioses i que em fein molt mal m’ho vaig passar molt bé amb els francesos!!

     
  4. Maria P.

    19 Febrer 2012 at 23:24

    Estic molt d’acord amb l’Andrea.
    M’ho he passat molt bé a les colònies encara que les botes feien mal i m’he caigut, pero això ha sigut molt divertit, perqué tothom queia.
    Els de 5é quan aneu os ho passareu genial segur,perqué han sigut les millors colònies de la meva vida!!!!!!!!!! 🙂 : )
    Adeu!!!!!!!!!!!

     
  5. Paula Quijano

    20 Febrer 2012 at 9:55

    Hola!!!!
    M’ho he passat super bé en aquestes colònies :p
    Tot i que les botes eren ho pitjor he aprés a esquiar🙂
    Adèu !!!!!

     
  6. Miriam

    21 Febrer 2012 at 8:50

    Hola soc la Miriam!!!
    Aquestes colonies han sigut les més divertides de totes las que he anat.

     
  7. JÚLIA

    27 Febrer 2012 at 17:20

    q guaiiii deu ser nois:D quina enveja!!!!

     
  8. Daniel

    5 Març 2012 at 16:00

    Hola! Soc el Dani😀 les fotos són molt xules xD😉 .
    M’ho vaig passar molt bé !!!!!!!!!!!!

     
  9. alex

    5 Març 2012 at 16:03

    L’Arnau i l’Alan saben jugar molt bé al futbolin

     
  10. Victor. R

    5 Març 2012 at 16:08

    A mi també m´han agradat molt les colonies xD

     
  11. Sergi.G.R.

    5 Març 2012 at 16:21

    Ami m’han encantat les colonies sobretot el menjar estava molt bó
    Super xD

     

Deixa un comentari

 
