RSS

Fotos Colònies La Masella

16 Feb

Ja hem arribat a la Masella… Esquiant com a campions!

Àlbum Fotos La Masella (1) 

Àlbum Fotos La Masella (2)

 
 

10 responses to “Fotos Colònies La Masella

  1. Dàcil

    16 Febrer 2012 at 15:29

    Quines fotos més xules!!!! Gràcies!!!
    Ens morim d’enveja!! Quina sort de neu, de sol i de bona companyia!
    Que us divertiu molt!!!

     
  2. Puri, mare de sisè

    16 Febrer 2012 at 16:15

    Molt “txules”!!! Ja es veu que els nens/es s’ho estan passant genial. Moltes gràcies!

     
  3. MARISOL RICO

    16 Febrer 2012 at 17:28

    Esteu tots molt guap@s. Passeu-ho molt bé!!!

     
  4. JOAN 6èC

    17 Febrer 2012 at 21:19

    M’ho he passat genial, era una pasada, m’ha encantat esquiar.

    MIQUEL, espero que ens pugis a tots les notes de E.F. per posar-nos aquelles botes que apretaven tant.

     
  5. Miriam 6èC

    18 Febrer 2012 at 11:12

    Ha estat molt divertit i m’agradaria tornar!

     
  6. Loli 6é C

    19 Febrer 2012 at 20:39

    Mare meva quines pintes tenim tots!!!
    Menys mal que no hi ha moltes fotos que haguim sortit molt malament.
    Adeu!!!!

     
  7. Joana Miranda

    20 Febrer 2012 at 16:15

    Súper divertidissim! VA ser una experiència inigualable! Com m’agradaria tornar-hi, posareu més fotos?

     
  8. Andrea

    20 Febrer 2012 at 18:46

    Hola! Aveure si podeu més fotos!!😛😀

     
  9. Patricia

    5 Març 2012 at 16:05

    M’ho he passat genial a les colonies de 6éA per mi tornaria una altra vegada perquè m’ha encantat i quan estava amb la Fabiana més divertit es feia tot🙂 m’en vaig fins un altre dia.

     
  10. baldei (javi)

    5 Març 2012 at 16:07

    les fotos surten bé

     

Deixa un comentari

 
