RSS

La secció del Rux and Juls – Hachiko

30 Gen

Aquesta història tracta d’un gos que va ser trobat per un home a una estació de tren i el va adoptar fins que es van fer inseparables.  Un dia l’home va anar a treballar i el seu gos el va seguir. L’home li va dir al gos que  vingués a recollir-lo a les 5:30h a l’estació de tren. Cada dia feien el mateix. 

L’home era un professor i un dia va morir treballant. Li va donar un infart. El gos va esperar-lo aquell dia i el dia següent, però l’home no va aparèixer. Així van  passar els anys fins que un dia d’hivern el gos vell es va posar a esperar al seu amo i aquella mateixa nit  també va morir a l’estació de Tokyo. 
Actualment hi ha una estàtua del gos col·locada sobre la pedra en què jeia a esperar i també un dia al Japó dedicat a aquest magnífic gos. Jo, en Rux, dic: “Hachiko sempre estaré al teu costat”.
Rux and Juls
 
 

12 responses to “La secció del Rux and Juls – Hachiko

  1. Maria Paricio

    30 gener 2012 at 12:48

    Hola
    Hem sembla molt bona idea qué hagiu posat aquesta peli.
    L’he vista 2 vegades i m’ha agradat molt encara que hi ha parts molt tristes.
    Com heu tingut aquesta idea???????

     
    • JÚLIA

      31 gener 2012 at 19:41

      Donc Maria jo vaig veure aquesta peli i li vaig comentar al Rux i aixi va surgir la idea

       
  2. Júlia Lucas

    30 gener 2012 at 17:30

    Esperem que veieu la pel·lícula és molt trista però cal veure-la.

    Júlia (Juls)

     
  3. alba

    30 gener 2012 at 20:55

    Hola Rux and Juls he vist aquesta pel.lícula i quasi ploro al final.
    ADEU!!!!!!!

     
  4. Roger Lleonart Aranda 5éA (RUX)

    31 gener 2012 at 8:03

    Jo sincerament quant la vaig veure jo vaig plorar.Es la meva pel·lícula preferida perquè veus aquellea imatges i penses quina historia més trista.Encara així el que més em va fer plorar va ser saber que aquesta pel·lícula estava inspirada en un fet real.

     
  5. Joana Miranda

    31 gener 2012 at 12:46

    Jo també he vist la peli, és molt bonica :’), la meva cosina em va portar una foto de l’estatua al Japó. A mi em sembla una història molt bonica. Està comprovat: “Els gossos són els millors amics de l’home ( i de la dona)”.

     
  6. Miriam 6èC

    1 Febrer 2012 at 21:01

    quina pena !!!

     
  7. Hafsa 5éA

    2 Febrer 2012 at 16:09

    hola yo he vist aquesta pelicula es molt bonica pero molt trista a mi hem va agradar moltissim adeu

     
  8. victor

    6 Febrer 2012 at 12:35

    jo no la he vist pero m´agradaria molt veurala

     
  9. *jhon*

    6 Febrer 2012 at 17:51

    És molt trista

     
  10. estefania

    7 Febrer 2012 at 11:33

    NO L’HE VIST PERÒ SEGUR QUE FA PENA

     
  11. Camila

    8 Febrer 2012 at 14:07

    esta pelicula es molt triste pero tambe es molt bonica

     

Deixa un comentari

 
