RSS

Taller: La fotonovel·la

20 Gen

En un dels tallers que fan els alumnes de sisè intentem treballar els mitjans audiovisuals realitzant fotonovel·les… Hem fet un guió previ, saber quin tipus de pla, unes sessions fotogràfiques i, finalment, confeccionar el treball amb el power point.Us deixem la primera mostra. Què us sembla?

 

10 responses to “Taller: La fotonovel·la

  1. Puri, mare de sisè

    22 gener 2012 at 14:27

    Quina activitat més interessant i divertida! Felicitats per la idea!

     
    • mastercs25

      22 gener 2012 at 18:50

      Gràcies Puri! En els propers dies penjarem les altres!

       
  2. Daniel

    24 gener 2012 at 20:05

    Que divertit xD, m’ha agradat molt, fa molta gracia, ADEU😀.!!!!!!!!
    (El David, Javi i Genesis han fet unes posses molt bones, teniu molta imaginacio😉 )

    Al meu teclat no li van els accents, per aixo no hi ha🙂

     
    • mastercs25

      24 gener 2012 at 20:52

      Daniel, aquestes tecles sense accents són màgiques?

       
  3. Maria P.

    24 gener 2012 at 21:03

    Hola!
    Felicitats nois ho heu fet molt bé, sembla fàcil pero jo que ho estic fent és força difícil.

     
  4. Andrea

    25 gener 2012 at 10:37

    Hola! Sóc l’Andrea de 6è A. La fotonovel·la m’ha agradat moltíssim! Adeu!!😀😛

     
  5. Paula Q

    27 gener 2012 at 13:08

    Hola!! sóc la Paula Quijano. M’ha agradat molt ” El meu amic és un vampir”, és molt divertida🙂

     
  6. genesis 6éc

    27 gener 2012 at 18:04

    Gràcies a tots, segur que la vostra estarà molt bé!

     
  7. ALAN

    28 gener 2012 at 11:54

    FELICITATS MA AGRADAT MOLT🙂

     
  8. Juls

    6 Febrer 2012 at 12:35

    m’agrada molt adeu🙂

     

Deixa un comentari

 
