RSS

La secció del Rux and Juls (2)

12 Gen

A la nostra escola ens ensenyen moltes coses, també llengua anglesa.

Fa 3 mesos, va venir un noi que tothom de cicle superior coneix, en Rob. Ell està amb la nostra professora d’anglès, la Montse Benet, i ens ajuda a les classes.

A l’hora del menjador també ens ajuden amb aquesta llengua. Fa poc va venir la Martha, una noia d’origen britànic i, a principis del 2on trimestre, un noi que es diu Martin arribat dels Estats Units.

Altre tema: tots els nenes i nenes que es queden al menjador tindràn una mica més de facilitat per fer els deures ja que fan una hora d’estudi per aprofitar el temps del migdia.

Creiem que amb totes aquestes persones i els nostres mestres d’anglès, serà molt més fàcil aprendre. Gràcies a tots!

Rux and Juls

 
 

8 responses to “La secció del Rux and Juls (2)

  1. Júlia

    12 gener 2012 at 18:58

    Aquesta redacció espero que us agradi molt i la propera aviat vindrà!!

    Júlia (Juls)

     
  2. Montse Benet

    13 gener 2012 at 13:02

    Thank you for these comments, You really appreciate the resources that the school has in order to improve the pupils English level. Keep on like this!

     
  3. marco antonio prieto ambrossi

    13 gener 2012 at 17:58

    Això em sembla molt bé perque ens pot ajudar molt

     
  4. Roger Lleonart Aranda 5éA (RUX)

    13 gener 2012 at 18:42

    Hola sóc jo un altre cop però aquest cop escric des de casa meva. La nova secció de rux and juls ha revolucionat a tota l’escola però acabem de posar l’últim escrit. Haureu d’esperar fins la propera setmana pel proper escrit. Serà una sorpresa…!

     
  5. alba

    15 gener 2012 at 20:56

    Hola Roger i Julia !!!!!!!
    Soc l’Alba de 5è
    M’ha agradat molt el què heu escrit, tinc ganes de veure altra redacció. Quin serà el tema…
    Adeu!!!!! Bon cap de setmana!!!!!!

     
    • JÚLIA

      17 gener 2012 at 19:42

      hola Alba ,aixo es sorpresa nomes ho sabem el Roger,el Xavi i jo.

       
  6. carla 5eB

    16 gener 2012 at 15:56

    hola julia i roger soc la carla nomes us vull dir que m´agradat molt la vostra redaccio i estic super nerviosa per veure l´altre!adeu!

     
  7. Maria P.

    17 gener 2012 at 21:46

    Hola Júlia i Roger.
    Molt bona la redacció!!!!!!
    Quina serà la proxima?????

     
  8. carla

    18 gener 2012 at 19:10

    Hola Júlia i Roger: sóc la Carla de 5eb. Una pregunta: quina serà la proxima redaccio? M’agradan molt les vostres redaccions encara que només hi hagin 2 o 3. Són molt xules. quan sortirà altra redacció? Ja m’ho direu pel bloc o al pati. Adèu!

     
  9. RUX (Roger Lleonart Aranda 5éA)

    20 gener 2012 at 20:59

    Escolta carla les redaccions surten cada setmana i sé que estas impacient.Ets una de les millors seguidores que tenim, jo diria que la millor. LA tercera redacció ja ha sortit!

     

Deixa un comentari

 
