RSS

La crònica del doctor M (3)

12 Gen

El dia de la pilota

El dia de la pilota és com una tradició per mi: és l’esdeveniment on s’entrega la pilota d’or al millor jugador de futbol. M’he posat un barret d’ala ample amb un paper que posa “Press” per poder-me colar als premis de la pilota d’or.

Quan el Messi va guanyar la pilota, automàticament vaig cridar com un boig i vaig exclamar al Cristiano: Toma la tercera!

Ràpidament també vaig canviar el meu Déu per Messi. Encara que em fessin fora i pagués una multa de 100 euros, era una experiència brutal.

Actualment tinc una ordre d’allunyament però depenent d’on estigui al camp puc seure a la fila 20, 21, 22… Després vaig agafar al Messi i “accidentalment” es va relliscar i va caure de cap. Quan es va aixecar, no se’n recordava de res i el vaig emportar a la meva furgoneta dient que era una ambulància. Així li vaig fer creure que era el seu germà i vam anar a casa…

Ja no us dono més informació perquè si un policia llegeix aquest escrit vindrien a buscar-me i …

 
18 comentaris

Posted by a 12 gener 2012 in Doctor M

 

18 responses to “La crònica del doctor M (3)

  1. Júlia

    12 gener 2012 at 19:00

    En serio o només era un somni? Perque si és veritat…Quin enrenou!!!

     
  2. Joana Miranda

    13 gener 2012 at 19:47

    On guardarà Messi tants trofeus i copes?

     
  3. IRENE 5ÉB

    14 gener 2012 at 19:59

    Què vas fer amb el Messi?

     
  4. doctor m

    15 gener 2012 at 12:53

    Júlia és de veritat i tens raó

     
  5. doctor m

    15 gener 2012 at 12:53

    Irene encara el tinc a casa

     
  6. nuria

    16 gener 2012 at 15:49

    És impossible el què diu!

     
  7. alba

    16 gener 2012 at 15:50

    Hola Xavi sóc l’Alba de 5è B
    No sé si el Messi viu sol perque si viu a casa dels seus pares no sé on posarà tots els trofeus
    Adèu!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     
  8. mayerli

    16 gener 2012 at 16:02

    Hola soy Mayerli. Como me voy a Ecuador, os queria decir que me alegro de estar con vosotros. Os lo agradezco, sobre todo a la profesora Aurélia. Os quiero un montón. Besos y me acordaré de vosotros.

     
    • mastercs25

      16 gener 2012 at 20:53

      Mayerli, gràcies a tú per compartir tants bons moments… Una de les coses bones de Internet és que podràs seguir aquest bloc des de qualsevol lloc del món!
      Petons i sort!

       
  9. marco antonio prieto ambrossi

    17 gener 2012 at 11:46

    EM sembla molt bé que el Messi hagi guanyat la pilota d’Or però li podien haver donat al Xavi.

     
  10. Maria P.

    17 gener 2012 at 21:50

    Hola !!!!!
    Bon article DOCTOR M!!!!!!!!
    Em moro de ganes de veure la teva proxima aventura!!!!!!!
    Sempre seràn de fútbol?????????

     
  11. carla

    18 gener 2012 at 19:18

    Hola sóc la Carla de 5eb. Aquest missatge és per la Mayerly: Yo y toda la clase te echaremos muchísimo de menos. No quiero que te vayas. Pasatelo bien en Ecuador. e echaré de menos. Besos.

     
    • mireia 5eB

      30 gener 2012 at 12:34

      tots la trobarem a faltar

       
  12. Joana Miranda

    19 gener 2012 at 19:47

    Torno a repetir la pregunta: Totes les cròniques aniran sobre el barça (jo no em queixaria, però és per curiositat)?

     
  13. JOAN 6èC

    20 gener 2012 at 21:44

    Doctor M, tranquil si t’han fet fora, a mi també m’haguessin expulsat.
    Jo no em mossego la llengua, el què penso ho dic.
    Espero que la propera aventura teva tracti de fútbol.

     
  14. doctor m

    21 gener 2012 at 13:36

    Maria P. i Joana de moment sí perque l’únic que em passa divertit és amb el barça

     
  15. JOAN 6èC

    23 gener 2012 at 13:08

    Molt bé doctor m.
    Per mi el millor que tinc a part d’estar bé i la família és el futbol i sobretot el FCBarcelona.

     
  16. mireia 5eB

    30 gener 2012 at 12:33

    hola aquest misatge es per la mayerli:mayerli te echaremos todos de menos espero que te lo passes mui bien en ecuador.

     
  17. anonim

    7 Febrer 2012 at 11:49

    hola doctorM segueix aixi!!!

     
  18. estefania

    7 Febrer 2012 at 11:54

    Segueix així! També m’agrada la secció de Rux and Juls

     

Deixa un comentari

 
