RSS

La crònica del doctor M (II)

20 des

VISITA AL GUAJE

Us faig aquest escrit perquè m’ha passat una cosa increïble: he guanyat un premi i he anat a visitar el David Villa, àlies “Guaje” a l’hospital!

No penseu malament, però em fa il·lusió veure al Guaje a l’hospital ja que serà la primera vegada que veig un jugador del Barça en persona. Millor dit, la primera vegada no, menys el dia que vaig entrevistar el Gerard Piqué o quan vaig segrestar l’Alexis perquè em firmés un autògraf o quan li vaig fer al Messi una classe de català… però el Villa no l’he vist de moment…

Quan vaig entrar a l’habitació 234 el dia 20, a l’hora 10, minut 55, segon 34 i mil·lèsima 3 estaven ell, “el Puyi”, l’Alexis i el Xavi. Només veure’m, l’Alexis va marxar de l’habitació ràpidament… No sé per què (segurament va ser pel segrest…). Vaig anar a seure a la cadira i vaig veure el comandament que controla el llit. Només tocar un botó… de sobte el llit es va començar a doblegar per la meitat!

Vaig trucar  a les infermeres, aquestes als bombers, els bombers a la policia i la policia es va posar en contacte amb el Guardiola. Al final, va acabar, fins i tot, venint un circ. Quan els bombers van resoldre l’enigma del llit, resulta que li vaig arreglar la tíbia al Villa!

Així que em van donar una medalla i un elefant de premi. La veritat? Ha estat un somni perfecte…

 P. D. : Bon Nadal a tots i a totes!

 Doctor M (desembre del 2011) 

 
7 comentaris

Posted by a 20 Desembre 2011 in Doctor M

 

7 responses to “La crònica del doctor M (II)

  1. Miriam

    20 Desembre 2011 at 18:45

    En el teu somni què premi et donaven??

     
  2. JÚLIA I XENA

    21 Desembre 2011 at 17:51

    HOLA DOCTOR M.QUIN SOMNI TAN IMPRESSIONANT!
    P.D: JÚLIA I XENA.

     
  3. IRENE 5ÉB

    23 Desembre 2011 at 8:50

    Quin premi et donaven i per què?

     
  4. Joana Miranda

    8 gener 2012 at 20:07

    Que bona l’història! una pregunta: Totes les cròniques aniran sobre el “Barça”?

     
  5. oscar

    10 gener 2012 at 11:32

    Cúrate pronto guaje, te estamos esperando para la copa del rey

     
    • mastercs25

      10 gener 2012 at 20:44

      Óscar: Pots fer els teus comentaris en català?

       
  6. Maria P.

    10 gener 2012 at 14:40

    Molt bona la historia, felicitats!!!!!!!!!!!!!!!

     

Deixa un comentari

 
