RSS

Novetat: La crònica del doctor M

14 des

A partir d’avui, tindrem una nova secció… Un alumne de Cicle Superior (noi o noia) escriurà quinzenalment en aquest bloc. Seràn textos d’opinió sobre diversos temes, explicarà vivències o situacions personals…sempre amb humor.

Li podeu fer preguntes sobre la seva crònica i ell o ella us respondrà. Intentem formular preguntes intel·ligents i amb respecte… Comencem?

————————————————-

EL CLÀSSIC A MADRID 

Era un dia fosc a Madrid, tota la tarda havia plogut. Jo estava en un “bareto” veient el partit Real Madrid-Barça i pensant l’embolic en el què m’havia ficat. Un barcelonista com jo de cap a peus… Com podia estar a Madrid veient un clàssic? Era de bojos.

Estava envoltat de madridistes, això creia jo…

Tenia un desig de demanar embotit i pa amb tomàquet, però també pensava que seria massa perillós. Quan de sobte… 1- 0 …gol de Benzema!!!! Minut 1 impressionant!

-No pot ser. Anem perdent, i al minut 1! – patia en silenci.

Així em vaig fixar en la cara del cambrer. Semblava una mica, només una mica, trist.
Potser era del Barça? Vaig pensar: Uf! Un dels meus.
De sobte, Goooooooooooooooooooool! d’Alexis Sánchez, al minut 30.

Quan l’àrbitre va xiular mitja part, vaig sortir al carrer a pensar una mica en la situació.Em vaig girar direcció al cambrer i li vaig dir:

-El gol d’Alexis bo, no?

-Impressionant! Un dels millors gols de la seva vida segurament!- em va contestar el cambrer – Gràcies a Déu!! O a qui sigui que està al cel…

Al meu entendre crec que “Déu” és Maradona però això és una altra història.

-És dels nostres – vaig pensar..

Començà la segona part i en el minut  53 va marcar Xavi.El cambrer va tocar la campana i jo ràpidament vaig cridar:

-Gooooooooooooooooooooooooool del jefecitooooooo!!!

Tothom, i dic tothom, es va posar a fer salts. Gràcies a Maradona, perdó,a “Deu”, tots eren del Barça.
I al minut 66… Goooooool de Cesc Fàbregas! Una altra vegada la campana va sonar i tots ens vam tornar bojos.
Quan es va acabar el partit, vam sortir a celebrar-ho. Els meus pares volien anar a casa perquè efectivament només sóc una persona d’onze anys.

Doctor M (Desembre del 2011)

 
20 comentaris

Posted by a 14 Desembre 2011 in Doctor M

 

20 responses to “Novetat: La crònica del doctor M

  1. Irene 5éb

    15 Desembre 2011 at 13:42

    Qui és el teu futbolista preferit?

     
  2. Doctor M

    15 Desembre 2011 at 18:35

    Maradona, com ja us podeu imaginar….però dels d’ara Alexis.

     
  3. Miriam

    17 Desembre 2011 at 12:16

    Que es el que més t’agrada de ser del F.C.B (barça)???

     
  4. Arnau Solà

    18 Desembre 2011 at 10:42

    Article molt bo Max. T’he enxampat! Fa dos dies em vas dir que el teu déu, ara, era Alexis.
    El teu nom comença per M i vas anar a un bar de Madrid a veure el “clàssic”, però l’article és molt molt bo.
    Felicitats!!!

     
    • mastercs25

      18 Desembre 2011 at 14:24

      Arnau, és cert que hi ha moltes coincidències… Però a vegades la realitat no és el què sembla!

       
  5. Irene 5éb

    18 Desembre 2011 at 13:42

    Què et sembla Messi , Xavi , Villla i Iniesta?

     
  6. doctor M

    19 Desembre 2011 at 16:43

    Miriam: la manera de jugar Maradona i Déu meu COM LA TOQUEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     
  7. Max

    19 Desembre 2011 at 16:44

    Jo crec que és el Joan

     
  8. Joana Miranda

    19 Desembre 2011 at 20:11

    Ja, ja, ja, tots sabem que ets tu!!!!!!!!!!!!!! Doctor MAX!!!

     
  9. Nil 5èb

    19 Desembre 2011 at 21:39

    De quin equip ets?

     
  10. Loli 6é C

    20 Desembre 2011 at 8:57

    Jo crec que òbviament el Doctor M és un fanàtic del F.C.B. Per tant, encara que el Xavi digui que és un nen de 5è, jo crec que és el Max de 6é B!!!!!!!!!!!

     
    • mastercs25

      20 Desembre 2011 at 9:31

      Loli, no he dit que sigui un alumne de 5è… Moltes vegades la realitat és molt diferent…

       
  11. Max

    20 Desembre 2011 at 11:32

    No sóc jo!

     
  12. doctor M

    20 Desembre 2011 at 11:34

    M’heu confòs amb el Max… Max sí o Max no? Jajaja

     
  13. Paula Mayo 6éC

    20 Desembre 2011 at 18:52

    És molt bona la història, però es nota que el Doctor M és del Barça…
    Jo no crec que sigui el Max, perquè el Doctor M és massa culè…

     
    • mastercs25

      20 Desembre 2011 at 19:23

      Paula: Hem de continuar llegint les cròniques del doctor M i descobrir qui és (alumnes?, mestres?)

       
  14. JÚLIA I XENA

    21 Desembre 2011 at 17:47

    Al final sabrem qui es el doctor M.:)

     
  15. Roger Lleonart Aranda 5éA

    27 Desembre 2011 at 21:48

    Però vaig tenir una estranya sensació: sentia que algú em vigilava i juro que vaig veure algú amb un barret de marró fosc. També portava una llarga jaqueta marró fluix,
    però al girar-me vaig trobar que no hi havia ningú excepte els meus pares i joves culés vestits amb samarretes del Barça. Anaven tots pintats d’una banda de la cara amb la senyera i per l’ altre amb unes ratlles rectes blaugranes, que celebraven la victoria del Barça 3-1 contra el Reial Madrid. Jo continuava notant que hi havia algú bastant misteriós. Qui diria que la nit del derbi passaria algún misteri?
    -Avui és la nit en que tothom està distret i segur que algú aprofitarà per fer algún tipus de cosa desagradable-vaig pensar- Buscaré algun tipus d’excusa per poder seguir-lo…

     
    • mastercs25

      28 Desembre 2011 at 12:48

      Roger: El teu escrit és molt original…però a les cròniques del doctor M es tracta de fer-li preguntes sobre la seva redacció i descobrir qui és de Cicle Superior? Recorda que pot ser qualsevol, també els mestres…

       
  16. anonim

    24 Febrer 2012 at 17:30

    Hola doctor M ets impresionant com pots somiar tantes coses.per cert soc fan teu!!!!

     

Deixa un comentari

 
